الأحد، 21 أكتوبر 2018

«حياتي وكرامتي» بقلم المبدع // جابرعبدالقادر

«المهم حبك عايش في قلبي»
«قلم جابرعبدالقادر»
«حياتي وكرامتي» 
********************* 
حبيبي انا اسيبك لا تزعل مني كنت
احبك وحين تركتني ونسيت حبي انا كمان
اسيبك انا كنت اموت علشانك وحين غيبت
علية اكثر من يوم كنت اموت علشانك
انا ادوس علي حبي وقلبي علشان كانوه
*********************** 
بيفكرو فيك حبيبي رغم الوداع وحبي ليك 
انتهي انا لسه بحبك لكن كرمتي انت السبب روحت تحب واحده اخره علشان ايه علشان
مال ولا جمال لي كد ه رغم انت عارف بعت
اهلي واحبابي علشانك انا كنت سعيده بحبك
********************* 
اقول هو ده عمري وحبي هو ده املي
وسعادتي هو ده الحب الذي كنت محتاجه لكن
عرفت بان الحب ليس كلام ولكن احساس وتقدير
الحب يساوي عمري معلش انا اليوم ادوار علي الحب
الحقيقي مع انسان لا يبيع قلبه علشان المال حبيبي
************************** 
انا كنت اسعادك واقف جنبك وانا بيعت حاجاتي علشان اجيلك واعطيهم ليك علشان كان اهلي 
كانوا مصممين ان اتزوج انسان معه مال لكن
انا قلت ليهم قلبي ليس للبيع علشان ملك واحد 
تاني هو كل شيئ لي في الدنيا هو الروح
********************** 
حبيبي انا ليس انساك علشان انت موجود في 
روحي وانا علشان بحبك لا اقول غير ربنا يسعدك زي ما عذبتني بحبك انا موجوده لااتتزوج من غير انسان موجود في روحي اقولك مع السلامه ولا تزعل 
******************** 
مني انت شايف دموعي ليس علشانك لا دي علشان كنت بحب انسان ليس من حق حبي مع اجمل حب واجمل سعاده واجمل لحظه حبيتك فيها
****************** 
حبيبتي استني انا اسف انا بحبك ومازل حبك محفور في ضلوع قلبي ودمي هوحبك الذي اروي قلبي بي انا اسف انا كنت في حيره علشانك انتي اعمل ايه كيف تعيشي معايه وانا لسةفي بدايه 
الحياه هل تتعبي معايه علشان انتي واخده
********************* 
علي العز والمال الكتيرحبيبتي لو اجوزت غيرك
كنت عايش ميت علشان كنت لا احبها وهي ليس
جميله مثلك ولا تعرف ايه الحب الحقيقي حبيبتي
انا اسف ولو اعرف بانك بتحبيني كده كنت لا افكر
اقولك الكلام ده حبيبتي انتي كل حاجه في الحياه
********************* 
الجميله حبيبتي انتي عمري وقلبي وحياتي اموت في حبك وقلبك شوفي شكلي ايه بعد غيابك عني حبيبتي انا اسف جداانتي حبيبتي ممكن ترجعي لي
تاني علشان اعرف اعيش علي حبك وانا اسف موفقه انا عارف بانك لا تقدري تبعدي عني انتي حبيب قلبي وروحي•
*************************** 
«جابرعبدالقادر»
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏٤‏ أشخاص‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق