الجمعة، 9 نوفمبر 2018

«انا وحبيبي» بقلم المبدع // جابرعبدالقادر

«المهم حبك عايش في قلبي»
«بقلم جابرعبدالقادر»
«انا وحبيبي»
<><><><><><><><«<«<> 
حبيبي ممكن أعرف منك حاجه بدون زعل ولكن عاوزه اعرف منك لي تحبني عاوزني رغم انت كنت 
مع بنات كتيره وعارفه كويس كنت بتعمل ايه رغم كده تأتي طلبت ايدي رغم ليس في جمال كل البنات 
<>>>>><><><><><><><> 
التي كانوا معاك شوفتهم اعرفهم كلهم سألتهم عليك قالوا لي طلبت أيديهم وبعد كده تهرب منهم ورغم كده وفقت عليك عارف لي علشان كنت حلمي وقلت رغم حبي ليك وانت لم تحس بنبض قلبي وقلت لا 
<><><><>>><><><><>>>><> 
تحبني وكنت لا أفكر غير فيك قلت هو يكون نصيبي وانام واصح علي صورتك وحلمي معاك يوميا مكنش في عقلي وقلبي غيرك علشان كنت بحبك أكتر من الهواء علشان لا أتنفس غير بيك لا تستغرب من 
<><><><><><><><><><><><> 
كلامي طوال عمري اعرفك وقلت لنفسي يأتي لي شاب اجمل من القمر واحلي من الشهد وقلبه مثل قلوب العصافير حبيبي ممكن تقولي طلبت ايدي لي•
************************٠. 
حبيبتي وحياتي انا فعلا قبلك عرفت بنات كتيره وكلهم اجمل منك وحين اروح اطلب أيديهم ارجع تاني بدون ان أعرف لي احتمال قلبي لا يحبهم او حاسس بأنه لا يعرف يعيش معهم علشان كانوا مجرد 
<><><><><><><><><><><>>>< 
عرائيس متحرك بدون قلب يعرف الحب الحقيقي علشان عاوزين الرقص والغناء واهلهم لا يعرفوه عنهم حاجه وأنا كتير كنت معهم من بلد الي بلد وحين ايدي علي جسمهم ولا احد منهم يقولي أبعد ايدك 
<><>>><><><><>>><><><><><> 
علشان كده كنت فرحان علشان شيطان مع شياطين ولكن انتي غيرهم نظرت ليكي حين ايدي لمست ايدك رائيت ايدك الاخره علي وجهي ومن يومهاعرفت بأنك غيرهم وليس كل البنات زي بعض وطول المده دي
<><><><>>>>><><><><><><><> 
لاأعرف انام علشان صورتك وجمال وجهك الذي كان لي نور دخل قلبي وكمان لبسك الجميل وحجابك الذي كان منور وجهك علشان كده مسحت الماضي وبعدت الشياطين من حياتي ودخلت مكانه حبك وقلبك
<><>>><><><><><><>>«><><><>>>< 
علشان لا يكون في غيرك علشان الحب ليس له غير 
الاحساس والأخلاق وعرفت بأن الجمال ليس في الوجه والملابس العاريه وعدم اخلاق وعرفت كل ده هو سبب في خراب البيوت والطلقات الكتيره لكن 
<><><><><><>>>><><><><>>>>«> 
انتي الوحيده من زملاك محترمه التي كنتي معهم واليوم انا أسعد انسان في الدنيا وليس عندي غير كلمه أقوله أحمدك يارب.•
<><><><>>>>><><><«<><«<>>><>< 

«جابر عبدالقادر»
==================================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق