الثلاثاء، 24 يوليو 2018

«عذاب الحب وتعب الحب» بقلم المبدع // جابرعبدالقادر


«عذاب الحب وتعب الحب»
«بقلم جابرعبدالقادر.»
«عذبتيني بكلامك.»
~~~~~~~ . 
مش عارف اصدقك علشان 
سمعت كلامك كتير وكنت
لا اعرف أنام ولا اشوف
مصلحتي وحياتي كل ده
بسبب كلمه ونظره من جمال
********** 
عيونك نسيت إلنوم والايام
ونسيت نفسي ولا اعرف
شيئ غيرك حبك و في
أحلامي كنتي انتي وبعد
كده شوفت كل حاجه
************ 
وسمعت كلامك ولكن 
مش لي كان لاإنسان 
تاني بس اعمل ايه بعد
العمر الذي راح مني 
فشلت في كل حاجه 
************* 
حتي في حبك اعمل 
معاكي ايه هل تفتكري
اسيبك تعذبيني و تعيشي 
تاني سعيده او تعذبي
إنسان آخر مثلي بعذاب 
************** 
حبك احكمي انتي علي نفسك 
علشان جمالك وحسن كلامك 
ولكن اعذريني لا اسيبك تعيشي 
سعيده جمالك ده في لحظه 
تخافي تنظري لنفسك في المرايه
~~~~~~~~~~~~~ 
هي.• حبيب قلبي وحياتي انت
اول حب وآخر حب في
عمري هل تقدر تعيش مع
قلب غيري لو تقدر انا
لا أقدر اعيش علي بعدك 
************** 
عني انت لي الحياه الجميله
انا حرمت اكلم حد غيرك 
او اتغازل مع نفسي بخبي
وجهي لكل الناس علشان
جمالي ليس ملكي انا بل ملكك 
************* 
انت يا حبيب قلبي وحياتي•
. «بقلم جابر عبد القادر.»
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق