الجمعة، 30 ديسمبر 2016

ما بين اللحظة والتانيه.. بقلم المبدع // بيبو البدر الساطع. السويفي..



ما بين اللحظة والتانيه.. 
انا بتمناك.. 
يا اغلى ما عندي ف الدنيا. 
يا أسرني هواك.. 
مش عايزك يوم تبعد عني.. 
ولا تفكررر تبيع ودي.. 
دا العمر كله لو حتى راح 
أنا هاستناك.. 
ولو جالك بطول الارض.. 
طوابير من العشاق.. 
مفيش فيهم حبيب زيي.. 
كل مناه يا روحي رضاك.. 
اللى يقولك مش هسيبك ..
دا بس كلام.. 
واللى يمثل عليك حبيبك ،
يبقى ف افلام
واللى عامل نفسه جمبك ..
كل دي اوهام.. 
اوعى ف يوم يبقى نصيبك.. 
كدا فيها خصام.. 
بكره يلاقي غيرك مكانك ..
وكلامي تمام.. 
ومهما تلف تلاقيني وراك.. 
لو لسه صاحي او هاتنام.. 
يا حبيبي دا انت منايا.. 
وقربك سعدي وهنايا..
ولو يصعب عليه لقاك.. 
ف احلامي بتكون معايا.. 
ما بين اللحظة والتانيه.. 
انا بتمناك.. 
يا اغلى ما عندي ف الدنيا. 
يا أسرني هواك..
😍😍😍😍💞💞💞💞
بيبو البدر الساطع. السويفي.. 
❤ 💜💙💚💛❤️💜💙
كلمات تم توثيقها ..بيبو

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق