الأربعاء، 22 أغسطس 2018

عمري هو عمرك . بقلم المبدع // جابر عبدالقادر

«جابر عبدالقادر»
«عمري هو عمرك»
==================================
حبيبي انت رايح فين واللة العظيم 
بحبك انت العمر انت الحياه الجميله 
مفيش غيرك في قلبي ولا عقلي أنا من 
غيرك ليس لي وجود علشان مليش غيرك 
==================================
انت عيوني التي اشوف بيها الحياه انت 
لي بستان الورد الذي أرويها من دم قلبي 
انا قلت لامي وابوية انا بحب جابر 
أنت حياتي انا بحبك يامجنون انا سبت 
==================================
البيت علشانك انت ارجع مترميش نفسك 
في البحر ارمي نفسي وراك يامجنون انا 
عملت اعلان علشان مليش غيرك كلمت كل 
شيئ في الحياه بس فوقك شفت عملت ايه 
سألت عنك القمر والنجوم ودعوت ربي ان 
==================================
ترجعلي تاني علشان اكمل الحياه معك انت 
روحي انا اموت من غيرك مفيش غيرك واجوزك ونعيش بعيد عن اعين الناس كلهم علشان 
انت العالم كله لي حبيبي تعالي في قلبي يا حبيب قلبي وروحي حمد اللة علي السلامه 
==================================
«جابر عبدالقادر»

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏٢‏ شخصان‏، و‏‏أشخاص يقفون‏‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق