الأحد، 29 أكتوبر 2017

كنت فاكر. بقلم المبدع // صلاح سيف

كنت فاكر
كلمات الأديب والشاعر / صلاح سيف
كنت فاكر 
حبى فى قلبك لسه ساكن
وفى شراييتك للقلب ساير
والفراق بينا مستحيل
دايما أفكر بقلب وفكر عاقل
****************************
كنت فاكر
أعيش معاك دنيتى
وأتهنى بفرحى وانسى وحدتى
والحب ما بينا انتهى الاقى 
رسالتك رجعنلى فرحتى وضحكتى
*****************************
كنت فاكر
حبى لك هو الحياة
لماكنا ندعو فى محراب الصلاة
كنت لك طوق النجاه
قلت الله على الحب يا محلاه
****************************
كنت فاكر
حضنى يدفيك 
وقبلة من شفايفى تهنيك
ولما اشم شعرك تقولى 
اعيش معك الحياة بحريتى
وأقول الله على أجمل دنيتى
****************************
كنت فاكر
حققت معاك أجمل حياتى
وقلت هى الحبيبة فى دنيتى
يا طوق نجاتى 
ويا سر حياتى
************************************
كنت فاكر
مهما حصل بينا نبتعد
قلبى يقول مش مصدق
ده حاسود عاوز يخرجنى من جنتى 
أقول يا ناس هى حبى وحياتى

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، و‏‏يبتسم‏، و‏‏لقطة قريبة‏‏‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق