الأربعاء، 29 مارس 2017

أعذرني . بقلم المبدعة // وفاء عبد العزيز الزيات

♡♡♡ أعذرني ♡♡♡
أعذرني لما حسيت إن ضلك جنب ضلي
كنت حاسة إن انت أكتر شىء فاضلي
كنت جاية بس أقولك 
إني هفضل جنب منك
وإني فعلا كنت ليك
بس جيت أعرفك إني لوحدي
وإن كف أيدي فاضي
مش لامس إيديك
وإن عيدي مش هيبأى عيدك
كنت زمان أول حد ليك
كنت بسري فى الوريد
كنت بضحك بصوتك انت
سنين مرت عليا (عادي )
زي أي وجع بيمر على بابي
مكتوب عليا تبعد
وتنساني
اعذرني إني بكتب عن حنيني
فى كم كلمة وسطر
أصل الحب بأة زي القطر
عارف سكته وآخر طريقه
بس ساعات الطريق بيخلف
لو قضيب القطر باظ
أو مجرد سواق منمش
وفي الطريق قرر ينام
بعتزرلك إني معرفتش أكونلك
وأكون فى يوم فرشتك وغطاك
بعتذرلك إنك مقدرتش تحتويني
وأكون لك عنيك اللي تشوفني
أعذرني اني بكتب عن حنيني
وشئ جوايا محتويني 
أعذرني
بقلمي / وفاء عبد العزيز الزيات

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص أو أكثر‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق