السبت، 23 يونيو 2018

«عذاب الحب وتعب الحب» بقلم المبدع // جابر عبد القادر

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏٣‏ أشخاص‏





«عذاب الحب وتعب الحب»
«بقلم جابر عبدالقادر»
«بعدك نهايتي»
==================================
حبيبتي انتي عارفه انا بحبك رغم انا موجود هنا اقولك مبروك علشان انا احب تكوني سعيده لو مع غيري بس انتي لا تعرفي قلبي يتقطع من الحزن علشان هو بيحبك اوي انتي كنتي حياتي كنتي قلبي كنتي عمري الذي عايش بي علشان يوميا يشوفك 
==================================
امامه يتكلم معاكي لي كده انا عارف انتي لا تكوني سعيده مع غيري بس تعملي ايه اهلك الذي غصبي عليكي علشان المال حبيبتي الحب ليس مال ولاجمال لكن احساس انا رغم يكون بعدك عني مدام تكوني سعيده مع غيري اكون سعيد علشان انا بحبك وحبي
==================================
ليكي ليس كلام لكن احساس كل يوم في نفس الوقت اشوفك حين يطلع الشمس وغروب الشمس اشوفك حبيبي عمري وحياتي انتي ليس تبعدي عني علشان انتي في دمي و قلبي علشان مدام انتي موجوده انا موجود علشان النفس واحد انا وانتي حبيبتي لو
==================================
كنتي بتحبي مبروك لا انظري لي علشان لا تشوفي دموع قلبي وعيوني لا دي دموع الفرح لكن فرح ليكي لكن لي يوم حزن لكن مش عاوزك تشوفيني مبروك مبروك علي فرحك وحزني-
==================================
حبيبي انت لا تعرف انت الوحيد في قلبي وعمري انت الهواه والحب انت كل شيئ لي في الدنيا حبيبي انا عارفه بانك حزين بس مش انت لواحدك حبيبي الحب معاك السعاده الحب معاك هي جنتي حبيبي انا لا احبك بس انا دمي في حروف اسمك حين اقول
==================================
اسمك جوا رحي تقول قبل لساني حبيبي دموعي ليس من الفرح لا دموعي هي نهايتي في الدنياعلشان انت ليس معي لكن انا اقول لك انت واحدك امام اهلي واهله وهوجالس معايه وسعيد بس ليس علي حساب حبي وحبك ليس علي موتي ونهايتي حبيبي اقول بصوت عالي بحببببببببببك
==================================
«بقلم جابر عبد القادر»
==================================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق