الأحد، 31 ديسمبر 2017

كل عام وانتي حبيبتي . بقلم المبدع // شعبان ابرهيم ﺍﻟﻔﻴﻮﻣﻲ‏

كل عام وانتي حبيبتي
كل عام وانتي بخير
وانتي ساكنه ف جوه قلبي
وليكي عندي مكان كبير
##### ¥¥¥¥¥¥¥
كل عام واحنا حبايب
كل عام وانا شوقي نار
كل عام وانا فيكي دايب
وانتي فكري ف ليل نهار
¥¥¥¥¥¥ #######
كل عام والفرحه طارحه
والسعاده بتنادينا
كل عام أشواقي سارحه
والأمل للجاي مالينا
###### ¥¥¥¥¥¥¥
كل عام وانتي ف حدودي
كل عام والشوق زياده
وانتي من اسباب وجودي
وحبي أصبح فيكي عاده
¥¥¥¥¥¥ #######
كل عام والمولى شاهد
ع اللي بينا من زمان
كل عام وانا فيكي شارد
يااللي حسيتك أمان
####### 0 ¥¥¥¥¥¥¥
كل عام وانا بوفي ليكي
عهدي وبكل الوعود
كل عام وانتي وعنيكي
عندي ثابتين الوجود
¥¥¥¥¥¥¥ #######
كل عام والنور ماليكي
وانتي ساكنه ما بين جبيني
كل عام راح احب فيكي
يا اللي مالكه حدود عريني
####### ¥¥¥¥¥¥¥
كل عام وانتي بقربي
كل عام وانتي ف ضلوعي
كل عام وعنيكي دربي
وانتي دايبه وتحت طوعي
¤¤¤¤¤
#شيبو

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق