الأحد، 30 أكتوبر 2016

صدمتني . بقلم المبدع // اسلام عامر





__________________ إسلام عامر __صدمتنى 
لما قلبى حبها وتمكن منى قلبها
زرعت بأديها الشوك من حواليا
كنت بطيب كل جروحها
بدمع عنيا
سرقت منى الفرحة 
وغابت عنى سنين
صدمتنى .. صدمتنى
قلت خلاص هانساها
فى غمضة عين
بعد م طعنت قلبى 
بالسكاكين
كنت بموت حبى 
وشوقى ليها
كنت حزين
صدمتنى .. صدمتنى
فضلت عايشة جوة فى قلبى 
وساكنت روحى وافكارى 
ماكنتش دارى بنفسى
واتغيرت كل احوالى
فجأة لاقيتها قدام عينى
صحت كل الماضى 
صحت شوقى وحنينى
قلت اكيد راجعالى وحبتنى
صدمتنى 
بعد سلامها وسلامى ليها
شوفت الفرحة جوة عنيها
وفاجأة مشيت وسابتنى
صدمتنى .. صدمتنى
أنا من كتر الفرحة 
لما عنيا شافتها
كنت فى حالة
مش طبيعية
اصلها غالية أوى عليا 
والموقف كان مأثر فيا 
ياريتها ماجات وشافتنى
صدمتنى .. صدمتنى
كلمات
إسلام السيد حسن
السيد سالم
عامر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق